Politica de retur
Politica de retur.
Nu se pot returna produse cu norme speciale de igiena (proteze dentare, centuri de puls, costume de baie/lenjerie, costume inot, etc.) decat daca acestea sunt sigilate.
Nu se pot returna produse de tip consumabile (creme, spray-uri, detergenti, deodorante, etc.)
Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii minime:
1. Cutia/ ambalajul – punga originala al produsului va fi protejat prin impachetarea intr-un ambalaj distinct diferit de ambalajul original al produsului.
2. Pe produsul sau cutia/ ambalajul acestuia nu vor fi lipite formulare de retur,
AWB-uri, alte documente/ obiecte care ar putea sa deterioreze starea produsului returnat.
3. Se foloseste acelasi tip de serviciu pentru transport cu care s-a facut expedierea (curier rapid); nu vor fi acceptate retururile trimise prin Posta Romana.
4. SC. SD. Grup Art SRL. va restitui contravaloarea comenzii in cel putin aproximativ 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului pe email si dupa ce s-a facut receptionare produsului.
5. Rambursarea contravalorii produsului se va face beneficiarului in contul bancar al acestuia mentionat de catre client si specificat in email.
6. In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosire/uzura, ramane la latitudinea comerciantului daca se accepta returul prin aplicarea unei taxe de diminuare a valorii produsului.
Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului dupa ce s-a se facut receptionarea in termen de 3 zile de la primiraea coletului care afost returnat.
7. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Aceste dovezi vor fi folosite de catre PROPECTIA CONSUMATORULUI pentru cazul litigiului daca nu se ajunge la o intelegere amiabila intre parti: magazin vanzator si cumparator.
Inlocuirea produselor
1. In cazul in care ati cumparat un produs si constatati ca marimea aleasa nu este cea potrivita, se poate schimba cu conditia ca ambalajele originale, eitichetele precum si produsul sa nu prezinte modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, murdarie, etc.
Returnarea produsului se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea acestuia, folosind acelasi serviciu de transport – CURIERAT RAPID cu care s-a facut expedierea. Astfel, clientul trebui sa suporte costurile de transport pentru produsul returnat cat si pentru produsul schimbat.
2. Returnarea produsului se va face in ambalajul original in care a fost expediat, impreuna cu toate accesoriile primite. Ambalajul original datorita insemnelor personalizate de catre Poducator: sigla reclame, cod de bare si etichete demonstreaza Originalitatea produsului. Punga sau cutia originala este facuta in fabrica de catre producatorul Kwon sau Danrho. Aceastea nu pot fi falsificate de alti producatori de ambalaje din Romania dar Etichetele pot fi falsificate de catre orice firme care confectioneaza etichete textile in Romania, China , etc.
Trimiterea in pungi neoriginale transforma produsul in „produs Second Hand.”
Daca produsul returnat a fost insotit de anumite cadouri in urma unor campanii organizate, se vor returna si cadourile.
3. Produsul/produsele returnate trebuie impachetate corespunzator exact cum au fost primite
ci nu mototolite sau impachetate inadecvat. Cum a fost ambalat si impachetat atunci cand a afost primit de catre client, asa sa se va trimite.
4. Cand probati produsul cumparat , va rugam sa nu rupeti etichetele sau sa aruncati ambalajele originale: pungile in care au fost impachetate produsele sau cutiile in care au fost ambalate.
5. Suma restituita este constituita de doar valoarea produselor din momentul achizitiei si nu
si taxele de curierat: expediere, schimbare produs sau retur.
6. In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosire/uzura, ramane la latitudinea comerciantului daca sa accepta returul prin aplicarea unei taxe de diminuare a valorii produsului.
Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului si dupa ce s-a se facut receptionarea in termen de 3 zile de la primiraea coletului care afost returnat.
7. Pentru doveziile receptionarii, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
8. Pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului Produsele se trimit in alt ambalaj ambalaj aditional in care s-a introdus ambalajul original. Nu lipiti AWB-urile pe ambalajul original deoarece duce la diminuarea pretului produsului.
Nota! Doar ambalajele originale – pungi cutii in care sunt impachetate produsele demonstreaza originalitatea produsului. Nefolosirea acestora de catre client cand returneaza sau schimba produsul si neambalarea acestuia in alt ambalaj diferit de cel original va duce la taxe de scadere a pretului produsului returnat sau schimbat.
Impachetarea neconforma a produsului duce la refuzarea acestuia sau aplicarea taxei de diminuare a pretului initial.
Ghid marimi
În caz de incertitudine în alegerea mărimii, vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a vă putea oferi informații suplimentare care vă vor ajuta în alegerea mărimii.
Utilizarea produselor
1. Este responsabilitatea dvs, în calitate de utilizator KWON sau DANRHO, să respectați utilizarea adecvată a Produselor. Prin plasarea unei comenzi, produsele comandate vor fi utilizate numai într-o manieră adecvată.
2. KWON si DANRHO nu va fi făcut responsabil pentru pretențiile care se datorează uzurii normale,
utilizării greșite/abuzului produsului, modificării produsului, selecției necorespunzătoare a produsului .